/Contact
Contact2019-11-07T08:13:52+00:00

Het team van Kroek&Partners

Planning

Onze planners maken de juiste match tussen zorgvraag en zorgprofessional op basis van deskundigheid, beschikbaarheid en competenties. Bij hen kun je terecht met vragen over diensten, roosters en algemene planningsvragen.

Erik Kleinlugtenbeld

Erik Kleinlugtenbeld

Coördinator planning

Erik Kleinlugtenbeld

Coördinator planning

+31 6 40 75 42 19

Erik Kleinlugtenbeld

Coördinator planning

Erik is verantwoordelijk voor een effectief en efficiënt verloop van alle planningsprocessen. Hij bewaakt de voortgang van de planning en uitvoering van de planningsactiviteiten en stuurt bij waar nodig. Daarnaast is hij aanspreekpunt voor zorgprofessionals en onderhoudt hij actief contact met hen en met onze opdrachtgevers.

Mark Zuidberg

Mark Zuidberg

Planner vaste opdrachten

Mark Zuidberg

Planner vaste opdrachten

+31 6 40 32 21 01

Mark Zuidberg

Planner vaste opdrachten

Mark draagt zorg voor een volledige en effectieve planning van zorgprofessionals bij langdurige zorgopdrachten. Hij maakt de juiste match tussen zorgvraag en professional op basis van hun deskundigheid, competenties en beschikbaarheid. Hij staat in nauw contact met onze zorgprofessionals en opdrachtgevers en zorgt voor een sluitende dag-, week- en/of maandplanning voor langdurige zorgopdrachten.

Jordy Boerdijk

Jordy Boerdijk

Planner ad hoc

Jordy Boerdijk

Planner ad hoc

+31 38 455 13 16

Jordy Boerdijk

Planner ad hoc

Snel schakelen, de juiste match maken en overzicht behouden; dat is wat Jordy uitstekend kan. Hij draagt, samen met Renske, zorg voor de ad hoc planning. Hij maakt de juiste match tussen de binnenkomende ad hoc zorgvraag en zorgprofessional. Verder maakt hij dag-, week- en maandroosters en onderhoudt hij actief contact met zorgprofessionals en opdrachtgevers.

Renske Bruins

Renske Bruins

Planner ad hoc

Renske Bruins

Planner ad hoc

+31 6 36 28 14 95

Renske Bruins

Planner ad hoc

Met haar achtergrond in de zorg komen de kwaliteiten van Renske uitstekend tot zijn recht in haar rol als planner van de ad hoc aanvragen. Samen met Jordy zorgt zij voor de juiste invulling van ad hoc zorgaanvragen. Daarnaast zorgt ze voor een sluitende dag-, week- en maandplanning voor opdrachtgevers en onderhoudt actief contact met zorgprofessionals en opdrachtgevers.

HR

Onze HR-medewerkers dragen zorg voor correcte in-, door- en uitstroom van zorgprofessionals. Zij zijn eerste aanspreekpunt als het gaat om werving & selectie, dossiervorming, beleid, Kroek Academie en overige HR-vragen.

Dionne Treep

Dionne Treep

HR professional

Dionne Treep

HR professional

+31 6 40 56 89 82

Dionne Treep

HR professional

Dionne richt zich op verdere professionalisering van Kroek&Partners. Zij stelt beleid op en implementeert dit in werkprocessen waardoor werken volgens juiste wet- en regelgeving gewaarborgd is. Daarnaast optimaliseert zij continu HR processen en geeft zij, samen met Tamara, invulling aan de Kroek&partners Academie.

Tamara Hamstra

Tamara Hamstra

HR professional

Tamara Hamstra

HR professional

+31 6 19 35 77 85

Tamara Hamstra

HR professional

Met haar jarenlange ervaring in de zorg beschikt Tamara over veel zorginhoudelijke kennis. Zij zorgt voor de juiste in-, door- en uitstroom van zorgprofessionals. Zij voert de kennismakingsgesprekken en waarborgt de kwaliteit van de geleverde zorg.  Daarnaast is zij zorginhoudelijk verantwoordelijk voor lopende zorgprojecten en geeft ze, samen met Dionne, invulling aan de Kroek&Partners Academie.

Sandra Runherd

Sandra Runherd

HR medewerker

Sandra Runherd

HR medewerker

+31 38 455 13 16

Sandra Runherd

HR medewerker

Sandra zorgt met haar positieve energie en enthousiasme voor een juiste en tijdige uitvoering van de dossiervorming van A tot Z. Zij zorgt dat elke nieuwe zorgprofessional de juiste documenten aanlevert voordat die aan de slag kan en houdt actief contact met hen. Nadat alle stukken binnen zijn zorgt Sandra voor een warme overdracht naar de planning, zodat zij zorgprofessionals kunnen matchen.

Domenique Jorink

Domenique Jorink

HR medewerker

Domenique Jorink

HR medewerker

+31 6 40 98 67 19

Domenique Jorink

HR medewerker

Energiek en flexibel typeren Domenique. Zij voert ondersteunende werkzaamheden uit binnen HR of kantoor-breed. Ze pakt de ad hoc uitzoek-klussen op, verzorgt de randzaken van de Academie en is het creatieve brein achter onze Instagram berichten.

Financiën

Onze medewerkers van financiën zorgen voor een goed verloop van de verloning en facturatie en zijn eerste aanspreekpunt voor je vragen over uitbetalingen, loonspecificaties, reiskosten, PEP en andere financiële vraagstukken.

Daniël Waanders

Daniël Waanders

Coördinator kantoor

Daniël Waanders

Coördinator kantoor

+31 6 19 35 78 69

Daniël Waanders

Coördinator kantoor

Daniël heeft helikopterview over alle bedrijfsprocessen. Hij zet de brede lijnen uit voor kantoor en denkt mee in missie, visie en strategie. Met zijn sterke cijfermatig inzicht brengt hij de prestaties van Kroek&Partners in kaart. Tevens is hij veel in contact met externe opdrachtgevers en duikt hij regelmatig in complexe (financiële) vraagstukken om tot een passende oplossing te komen.

Ayla Overmars

Ayla Overmars

Financieel medewerker

Ayla Overmars

Financieel medewerker

+31 6 40 76 04 00

Ayla Overmars

Financieel medewerker

Ayla zorgt voor de correcte uitvoering van het gehele end-to-end proces van verloning en facturatie. Zij zorgt er, samen met Irene, voor dat de zzp’ers correct factureren en factureert vervolgens naar opdrachtgevers. Zij zorgt voor correcte urenregistratie en ondersteunt bij vragen hierover. Daarnaast is zij aanspreekpunt voor onze zorgprofessionals voor alle overige financiële vragen.

Irene Buring

Irene Buring

Financieel medewerker

Irene Buring

Financieel medewerker

+31 6 40 76 04 00

Irene Buring

Financieel medewerker

Irene zorgt, samen met Ayla, voor de juiste uitvoering van het gehele end-to-end proces van verloning en facturatie. Zij verwerkt facturen, zet de verloning klaar en beantwoordt vragen over de online urenregistratie. Tevens is zij aanspreekpunt voor de zorgprofessionals waar het gaat om overige financiële vragen.

Directie

Vanuit passie voor het vak en het werkveld, waarin beide jarenlang praktijkervaring hebben, dragen zij zorg voor een efficiënte bedrijfsvoering en klantcontact gebaseerd op partnerschap en wederzijdse verantwoordelijkheid.

Harry Evers

Harry Evers

Directeur-Eigenaar

Harry Evers

Directeur-Eigenaar

+31 6 41 08 26 39

Harry Evers

Directeur-Eigenaar

Harry heeft jarenlange ervaring in de zorg en is onder meer directeur geweest van een justitiële jeugdinrichting. Met zijn zorg- en managementkennis is hij van grote waarde voor Kroek&Partners. Hij weet, vanuit zijn landelijke netwerk, altijd de juiste professionals met elkaar in contact te brengen en brengt samenwerkingsverbanden tot stand die bijdragen aan betere zorg.

Peter Kroek

Peter Kroek

Directeur-Eigenaar

Peter Kroek

Directeur-Eigenaar

+31 38 455 13 16

Peter Kroek

Directeur-Eigenaar

Peter Kroek, oprichter (2002) en naamgever van Kroek&Partners Interimzorg. Beleidsmaker met visie. Met jarenlange ervaring in de zorg en met het hart op de juiste plaats gaat hij uitdagingen aan om de zorg beter, leuker en flexibeler te maken.

Bereikbaarheidsdienst

Ons kantoor is 24/7 telefonisch bereikbaar via 038 – 455 13 16.
Sigrid Goosmann verzorgt de planning op maandag t/m vrijdag na 17.00 uur en in het weekend.