//Financieel medewerker

Voor ons kantoor zijn wij op zoek naar een

Medewerker financiële administratie

40 uur per week (32-36 uur per week is bespreekbaar)
In eerste instantie tot 1 november 2019

Wat ga je doen?

Als medewerker van de financiële administratie ben je verantwoordelijk voor de juiste, tijdige en volledige uitvoering van het gehele financiële proces. Jij zorgt dat dit proces goed gecoördineerd verloopt. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor onze medewerkers, zzp’ers en klanten voor alle financiële vragen.

Kerntaken

  • Je draagt zorg voor een juiste verloning en de facturatie
  • Je beantwoordt vragen van onze medewerkers, zzp’ers en opdrachtgevers
  • Je voert overleg met de specialist van de financiële administratie
  • Je bereidt audits voor
  • Je accordeert en verwerkt gewerkte uren

Gewenst profiel

  • Afgeronde MBO/HBO-opleiding (administratieve opleiding is een pre)
  • Het liefst een aantal jaren relevante werkervaring
  • Goede vaardigheden op het gebied van automatisering (ervaring met Easyflex, Planbition of Nedap PEP is een pre)
  • Zelfstandig, pro-actief, sociaal en communicatief sterk
  • Woonachtig in de omgeving van Zwolle

Over ons

Kroek&Partners is al 17 jaar specialist in het bemiddelen van zorgprofessionals in de zorg. Wij doen dit met veel passie als drijfveer en met enthousiasme binnen verschillende werkvelden van de zorg.  Bij Kroek&Partners werken wij in een informele werkomgeving, waar gezelligheid en plezier maken naast hard werken centraal staan.Wij bieden jou een marktconform salaris aan.

Heb je interesse? Stuur dan je cv naar daniel@interimzorg.nl. Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Daniël Waanders via 06 19 35 78 69.

2019-05-28T08:27:18+00:0028-05-2019|Categorieën: Geen categorie|